Monday 7 May 2012

Kura-Kura Ejaw

::  Harinie aku nak share something suatu benda yang aku sayang gak ah kat sini. Kawan2 aku ade yang panggey katak ijau la,, tapi lagi ramai yang panggey kura-kura ejaw. mane2 satu pon bleh jek kot.. hahaha. dah dekat 8 taon ah aku dah bersama dengan menatang nie,, dari mule2 dulu aku beli,, skema abeh,, sampai lah aku dah make over dye sampai jadik macam nie.

 
 *Nie gambar mase masuk race kat Litar Dato Sagor Kg Gajah, Perak

::  Antara hobi aku memang ske race kete, tapi skang dah slow sket. Aku paling seronok kalau bawak Miss A naek menatang nie. dye takot kalau aku bawak laju2.HAhaha,, lupe lak nak cakap an. Dalam post yang sebelum nie aku ade citer yang SOMEONE SPECIAL kan. so kalinie aku reveal sket dulu ye yang SOMEONE tuh ialah Miss A (nanti² banyak lagi aku update pasal si dye,, hehe..). 

 ::   Berbalik pada cerita menatang nie, sebenarnye aku nak jual dah menatang nie, cume aku tak jumpe lagi pengganti die. Target tuh nak membeli menatang EVO 7.. so tengah menunggu hujung tahun nie la samada tercapai ke tak target. Tapi sebenarnye kan,, sayang gak dengan menatang nie. Banyak jasa dah nie. bawak aku berjalan merata-rata melihat bumi Malaysia ( termasuk la berjalan dengan MISS A tuh. heheh). Sape2 yang macam berkenan dengan katak ejaw nie,, maybe aku letak price dalam 20k nego..enjin dalam 4g93t (halfcut 4g93t skang pon dah 12k!! gile kentang skang harga halfcut mitsubishi nie).okay la,, rase mau out dulu,, keje pon berlambak tuh. CHOWW!!!

1 comment:

  1. hmm kura2 ijau,, dari jauh da cam daa,, keta sape yg masuk UPNM,, :)

    ReplyDelete