Sunday 6 May 2012

W3lcom3 T0 My Bl0g,,!!

Hye Alls,,


:: Actually nie la first time aku membuat blog!! lame dah teringin nak buat tapi tak 
berkesampaian hajatnya dan takde mase nak buat. Lagipon takde pendorong yang
membolehkan aku buat menatang nie. Tapi selepas dok rajen melihat blog orang laen, and selepas melihat SOMEONE SPECIAL posting blog about diri aku, rase terpanggil plak nak buat. nampak macam best jek an!!. nak tahu kenapa Blog nie name KATAK EJAW?? coz SOMEONE SPECIAL tuh jugak aaaa baru je kasik aku hadiah katak hijau,,


                                               Nie La Rupe Menatangnye!! COmey ann!!


:: Dalam blog aku nie nanti maybe aku update pasal sukan ( pasal aku memang ske sangat seme sukan.. so nanti korang bleh refer kat sini if nak tahu pasal perkembangan sukan dalam atau luar negara...) then aku update pasal Hiburan (coz memang aku ske enjoy2,, jalan2,, tgk movie dengar lagu..) and maybe akan banyak jugak update pasal aku & SOMEONE SPECIAL in my life yang aku mention awal tadik yang kasik katak ejaw nie..!!!

:: Hopefully ramai yang follow blog gua nie and enjoy dengan ape yang aku post dalam nie nanti k!! see ya  ^^,

No comments:

Post a Comment